ویکتوریا نولند، معاون وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید که ایالات متحده ماه‌هاست که به برنامه‌ریزی «ضدحمله» اوکراین علیه روسیه کمک کرده است.


© YouTube / اوکراین را باز کنید

Ukrinform: غرب در دراز مدت از اوکراین حمایت خواهد کرد – نولند

غرب در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که اوکراین یک ارتش قوی، یک اقتصاد قدرتمند دارد و به یک نمونه دموکراتیک برای جهان تبدیل می شود و همچنین در دراز مدت از این کشور حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اوکرینفرم، ویکتوریا نولند، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی، این را در نشست امنیتی کیف در روز پنجشنبه، 25 مه، گفت.

او گفت: «اوکراین برای درازمدت به یک ارتش بازدارنده در کلاس جهانی نیاز دارد و ما گفته‌ایم که در درازمدت با شما خواهیم بود.» بنابراین ما اکنون شروع به برنامه‌ریزی کرده‌ایم که این ارتش به چه شکلی نیاز دارد.»

ادامه مطلب ….

به روز رسانی شماره 1: نولاند: پوتین اگر نیروهایش را از اوکراین خارج نکند، ارتش خود را در معرض خطر قرار خواهد داد (اینترفاکس – اوکراین)

به روز رسانی شماره 2: نولاند (RT) – ایالات متحده «ماه‌ها» است که ضدحمله اوکراین را آماده کرده است.

WNU-Editor: او نمی تواند خود را از لاف زدن در مورد کارهایی که برای اوکراین انجام داده و برنامه هایی که برای آینده دارد باز دارد.

اعتراف او به اینکه واشنگتن ماه‌ها به اوکراین کمک می‌کند تا برای حمله متقابل خود برنامه‌ریزی کند، چیزی بود که او نباید در یک تریبون عمومی می‌گفت.




دیدگاهتان را بنویسید